1. Returer av produkter vid faktisk defekt eller bristande överenskommen kapacitet
1.1. Vi strävar efter att ge 100% kundnöjdhet. Men om du får en felaktig eller felaktig produkt, eller i händelse av något annat problem som beror på vårt fel, vänligen kontakta vårt kundtjänstteam omedelbart via Kontakta oss sektionen för mer information.
1.2. I alla fall av retur av produkter köpta i vår webbutik på grund av faktiska defekter eller bevisad brist på överenskommen kapacitet till följd av vårt fel, gäller följande:
i) De returnerade produkterna kan endast skickas till vårt distributionscenter på 174, Ipsilantou street, Attiki PO 187 58 Grekland. Insamlingen av produkten på uppdrag av vårt företag kommer endast att hanteras av vår partneroperatör efter att du först har kontaktat vårt kundtjänstteam via Kontakta oss sektionen och informerat oss om det bevisade problemet i samband med den specifika produkten. Avhämtning av produkten som ska returneras kommer att ske uteslutande på den leveransadress som du uppgett till oss vid din beställning.
ii) Produkten du skickar tillbaka till vårt företag måste vara i samma skick som den togs emot. Den måste vara oanvänd, den måste vara komplett i sin intakta originalförpackning med alla dokument som medföljde produkten och den måste förvaras under lämpliga förvaringsförhållanden.
iii) De returnerade produkterna ska åtföljas av detaljhandelskvitto/försäljningsfaktura eller
Leveranssedel. Observera att om något av de ovan nämnda dokumenten saknas kan din begäran inte uppfyllas och produkten kommer inte att hämtas av vårt företag.
1.3 Vi kommer att behandla din returförfrågan inom en rimlig tidsperiod. Det bör noteras att i händelse av hävning avbryts de poäng du kan ha tjänat på det specifika köpet inom ramen för eleniannas lojalitetsprogram om beloppet på dina köp inte överstiger det belopp som du är berättigad till "poäng" enligt eleniannas lojalitetsprogram. Detsamma gäller vid produktreturer som omfattas av artikel 11 om hävning.